Безпека дорожнього руху є критичною проблемою в усьому світі, оскільки щороку в дорожньо-транспортних пригодах гинуть або отримують травми мільйони людей. Організація Об’єднаних Націй оголосила 2021-2030 роки Глобальним десятиліттям дій з безпеки дорожнього руху з амбітною метою скоротити кількість смертельних і травмованих у ДТП на 50% до 2030 року. Одним із ключових факторів, що впливають на безпеку дорожнього руху, є взаємодія між різними транспортними засобами. Зокрема, у зв’язку з суттєвою різницею у розмірах, вазі, і як наслідок динаміці привертає увагу вивчення руху таких транспортних засобів, як вантажівка та мотоцикл. Взаємодія між вантажівкою та мотоциклом на дорозі є важливою проблемою безпеки як для водіїв мотоциклів, так і для водіїв вантажівок та інших учасників дорожнього руху. У цьому дослідженні ми зосередилися на дослідженні аеродинамічного впливу вантажівки на мотоцикл, що слідує за нею, та здійснює маневр обгону за допомогою моделювання обчислювальної гідродинаміки (CFD). Основною метою нашого дослідження є підвищення безпеки на транспорті шляхом вивчення та порівняння точності та надійності різних моделей турбулентності, які зазвичай використовуються в CFD моделюванні.



